Søk i denne bloggen

fredag, desember 02, 2005

Et forsøk på dialektikk

Dette er første gangen i livet at jeg prøver å "blogge" :-) Får håpe noen leser det crappet her da... eller, mest skriver jeg for å få mine tanker på "trykk". Jeg har det vanligvis mye lettere for å uttrykke mine tanker og meninger på denne måten enn å gjøre det verbalt... Yeye, nå har jeg besøk av pappaen min - og Anna (men hu er jo her så ofte ellers, så det kan vel ikke regnes som "besøk" :-))

JEG BLIR KJEMPEGLAD DERSOM DU LEGGER IGJEN EN HILSEN PÅ SIDEN MIN ;)

2 kommentarer:

Jessica;-) sa...

hei lille bror:-)

likte hjemme sida di jeg:) jeg er veldig syk og senge liggende.. influensa.
og som legen spurte meg; har du lagd pip pip lyder?
jeg svarte; nei
legen sa; da er det ikke fugle influensa..

ja ja, lille venn, jeg må sove litt igjen. talk 2 u later baby:)

Lektor Burner sa...

Heeeei!!! :-)

Koselig at du skriver på bloggen min. Håper du er bra igjen nå.