Søk i denne bloggen

mandag, desember 12, 2005

Hei! Jeg heter Tony...

Til nå har jeg skrevet om ulike temaer, men så å si ingenting om mitt eget liv. Så hva skjer egentlig i mitt liv? For å ta studiene først; jeg er ikke ferdig utdannet selv om jeg har tatt mastergraden. Til neste år tar jeg PPU (Praktisk-Pedagogisk Utdanning). Men jeg liker også å gjøre ting ved siden av studier - først og fremst å ha det sosialt og å reise. Til våren tenker jeg å jobbe par kvelder i uka for Folkeuniversitetet - da kan jeg faktisk få min egen klasse, og det er jo nydelig i forhold til å bare vikariere. Ellers kommer jeg til å være "skolebesøker" for Universitetet i Oslo, dvs at jeg skal besøke noen vgs på Østlandet og fortelle om studier ved UiO. Det gleder jeg meg veldig til :-)

Det som står på planen for nærmeste framtid er reise! Det er ikke lenge siden jeg reiste til Budapest, men nå blir det reise til Spania. Det blir en jul uten snø med andre ord. Hva skal DU i jula?

Ingen kommentarer: