Søk i denne bloggen

fredag, januar 27, 2006

Enda et spill for folket...

Dette spillet krever også musferdigheter. Men denne gangen ser ikke Sverre ut til å klage... (hvert fall ikke foreløpig, hehe)...spillet finner du her.

High score liste (MINIMUMSKRAV er 500 poeng):

1. Sverre (6345)
2. Espen (3489)
3. Anders (3460)
4. Nils Christian (3458)
5. Marius (3158)
6. Tony (2969)
7. Daniel (2057)
8. Anna (1642)
9. Magnus (1523)
10. Leif-Atle (1504)
11. Eilert (1299)
12. Frank (836)
13. Tor (835)
14. Anton (811)
15. Mai (799)
16. Hilde (760)

SIST OPPDATERT 05.02.2006 KL.17:27

29 kommentarer:

-Ytzee- sa...

hehe.. må konstantere noen tin... det viktigste først.. jeg er bedre enn deg i alt..:) og to... lag deg en egen spill link her... geniale ting du kommer opp med... gjør du dette, skal jeg fore deg med fete ting... så det blir helt villt og rått her inne... love u bassen:)
smask...

Lektor Burner sa...

ja, god idé, men aner ikke hvordan - og om det går i det hele tatt.

Lektor Burner sa...

Slo deg visst nå da..

bohaha

smask right back at ya! ;)

Sverre sa...

2052

Lektor Burner sa...

Så bittert!! 5 lusne poeng fra førsteplassen!!

Sverre sa...

2213

Sverre sa...

2622

nilschr sa...

1551 - har noe på gang her nå :D

Hilde sa...

608.. ikke mye, men en start.. og jeg ser ingen andre jenter på denne lista heller ;)

Hilde sa...

760 poeng

nilschr sa...

3170 - put me on top of your list, please

Det vondeste var jo at jeg kunne ha fått langt bedre. Jeg krasjet på en helt rett slette fordi jeg kom inntil høyre musetast!!! ARGH!

nilschr sa...

Jeg var forøvrig veldig fristet til stoppe på 1776 :)

Heldigvis tok jeg til fornuft i siste millisekund

nilschr sa...

3458

nilschr sa...

http://ad.uk.tangozebra.com/00004337/Microsite/build.html
... er spillet for dere som har/tror dere har peiling på musikk

nilschr sa...

[url]http://ad.uk.tangozebra.com/00004337/Microsite/build.html[/url]

nilschr sa...

Syden da! Går det ikke an å lage akrive linker på denne bloggen??

nilschr sa...

nilschr sa...

Espen sa...

Jeg vil ha plass på lista: 3489

Espen sa...

Ååå!
Jeg glemte reklamen: Følg urlen, folkens.

Lektor Burner sa...

Sinnssykt så mange bra poengsummer! Ililiii ululuuuu! Her må jeg tydeligvis spille litt, hehe...

Nils: bad at ikke det går an å lage aktive linker her ja... men det trodde jeg du hadde fått med deg da du så at ikke linkene på bloggen blir blå ;)

nilschr sa...

Noen steder blir linkene automatisk blå (f.eks i messenger), men de trenger ikke å bli det... Derfor fins det ofte andre måter å få aktivert linkene på, noe jeg prøvde her, men da forsvant bare hele linken....

Anders Mørland sa...

åhhh 3460 nesten det

nilschr sa...

Her setter jeg skyhøy rekord, bare for minutter senere å bli slått med usle 31 poeng av Espen og TO poeng av Anders...

nilschr sa...

Det virker som om det er noe magisk med 3400-grensa...Folk får jo problemer med en gang de kommer over den

Lektor Burner sa...

Ikke noe magisk ved den grensa nei!! Sinnssykt!! Nå hinker jeg banan her... og spretter druer!! Okeeeey! illiii ululuuuu!!! Sverre hadde ikke spilt spillet på lenge. Men så hørte han at Anna hadde begynt å spille, og satt seg som mål og slå hans rekord. Da spilte han EN gang, og satte den helt pervo usannsynlige rekorden på 3998! Da flippa jeg helt ja.. åååja..

Sverre sa...

6345. Gjorde ein "Nils"-feil, berre verre. Freista å få tak i nokot attum maskina mi med høgrehandi medan eg spela vidare med vinstrehandi ... smart. Krasja eitt sekund etter ... angrar litt på det no ja.

Lektor Burner sa...

Jeg sier bare en ting: WHAT THE NIGGA ASS!!!! Helt sykt!!!

-Ytzee- sa...

min nye rekord er 3158 heheh...