Søk i denne bloggen

tirsdag, januar 24, 2006

Et hektisk, men godt og engasjerende semester

Som tidligere nevnt, går jeg på PPU nå og har to jobber ved siden av, den ene et engasjement på Folkeuniversitetet (som slutter uke 8), og den andre en liten bi-jobb som "skolebesøker" for UiO (som også slutter uke 8). Så for øyeblikket kan du trygt si at jeg har nok å gjøre :-)

Ikke nok med det: jeg skal fra neste uke engasjere meg i MiFA-prosjektet på UiO. Kort fortalt jobber man i dette prosjektet med minoritetsspråklige studenter, både vordende studenter (fokus er da på vgs), og studenter som studerer ved UiO nå, og studenter som er ferdige på UiO og vil ut i jobb. Mer om prosjektet kan du lese på http://www.mifa.uio.no/ (Jeg skrev et innlegg med overskriften "Innvandrere og høyere utdanning" i Universitas, UiOs universitetsavis, i 2003. Dette innlegget er veldig relevant i forhold til det MiFA driver med. Du kan lese det på denne siden - det er innlegg nr.4 fra øverst).

3 kommentarer:

Sverre sa...

Det er nokot galt med syntaksen i "Ikke nok med det, skal jeg fra neste uke [...]", og so bør vel "blivende studenter" vera "kommende s." eller "vordende s.". Med "blivende" les eg "som vert verande", ikkje "som vert".

Elles var det eit fantastisk innlegg.

Lektor Burner sa...

Jo, takk takk :-)

Lektor Burner sa...

Syntaksen er retta opp. Og likeså semantikken.