Søk i denne bloggen

mandag, januar 30, 2006

Kjendis-Anna!

 
 Posted by Picasa

I dag må jeg gratulere Anna med kjempeinnsats på spørreprogrammet FrokostQuiz. Hu knuste rett og slett den andre konkurrenten! Veldig bra! :-) Hu fortjente det nok, hehe (faktisk så hadde konkurrenten vunnet 10 000 spenn på Kjendisjakten tidligere! Okeeey!). Premien? Tur til Kiel, med trestjerners lugar - jippi! Hvem er den andre hu reiser med? Dhaaaa! Ikke spør så dumt da ;-)

Du kan se Annas kunnskapskamp mandag 13.februar kl.09:40 på TV2.

Som noen kanskje allerede har fått med seg, har Anna tidligere vært med på Kjendisjakten to ganger (første gangen vant hu ikke, så hu fikk en bok, mens andre gangen vant hu treretters middag for to - som hu selvsagt tok meg med på, ), og Anno Domini (der hu vant 5000 spenn).

Go Anna, Go Anna! (sagt med økende og deretter synkende melodi, samtidig som Carlton-dansen danses med all energi (Carlton fra serien Fresh Prince in Bel Air)).

8 kommentarer:

Anna sa...

Ååå, tusen takk for det, gutten min:-) Føler meg virkelig beæret over å ha fått et eget innlegg her på den flotte blogsiden din!:-):-)

Sverre sa...

Er det lov å berre ha det godt?!

Mai sa...

Lykke til, Anna :-)

Frank sa...

Gratulerer, Anna, så morosamt:-) De må kose dykk maksimalt i Kiel (det er vanskeleg, men, hehe;)!

*knowledge is bliss*

Espen sa...

Du, den treretteren - var det på Mink da og? Jeg vant også en slik en, og var mer sulten da jeg forlot stedet enn da jeg kom. Elendige vinvalg gjorde de også.

For øvrig smakte maten veldig godt, selv om det var triste porsjoner. Er vel ikke annet å vente slike steder.

Anna sa...

Jepp, den treretteren var på Mink! Det var en ganske stusselig opplevelse. Jeg som faktisk synes porsjonene på Fredrikke er altfor store var ikke i nærheten av å være mett da vi dro derfra:-( Og kaldt var det der også! Fysjameg!!

Sverre sa...

Porsjonane på Frekka for store, faktisk ... Medan her er det "et alt du kann".

Lektor Burner sa...

Espen: les mitt innlegg "sosserestauranter", hehe... ;-)