Søk i denne bloggen

lørdag, januar 21, 2006

Søvnen = alderens største fiende

Det sies at vi sover 1/3 av vårt liv. Jeg vil selv ikke si at jeg "lever" når jeg sover. Misforstå meg rett - jeg mener ikke at jeg er "død", men siden jeg ikke gjør ting bevisst og etter ønske, så vil jeg nødig ha det med som en del av mitt liv. For livet mitt er når jeg selv vet hva jeg gjør. Ergo bør egentlig søvn skilles fra livet ellers.

Sånn som det egentlig skulle vært, skulle man blitt 9 mnd eldre hvert år, og ikke 12 mnd. Så jeg er snart 19 år jeg, og ikke snart 26!

Blir jeg 70 år og dør, så dør jeg altså når jeg er sånn 52 egentlig.

2 kommentarer:

Leif-Atle Heen sa...

Yo! Jeg linker til sida di fra sida mi, http://www.leifatleheen.com. Feel free to return the favor :-)

Leif-Atle Heen

Lektor Burner sa...

Hadde jeg bare visst hvor og hvordan, så hadde jeg gjort det :)