Søk i denne bloggen

mandag, februar 27, 2006

Bjertnes, here I come!



I dag var jeg og de tre andre jeg skal ha praksis sammen med (Bjørn Tore, Fham og Lena) på skolebesøk på Bjertnes vgs. Turen tok nøyaktig én time fra Kringsjå. Det er jo ikke allverdens egentlig.

Vi ble veldig godt tatt imot. De hadde faktisk dekket bord på rektors kontor! Så godt... Der fikk vi kaffe og kjeks og fikk hilst på kjempehyggelige folk. Og da mener jeg kjempehyggelige :-) Skolen virka veldig bra, med bl.a. nytt bibliotek og nytt datarom.

Og dagens bonus var: fredagene får vi fri :-)

Vi begynner med 4-ukers praksis om 2 uker. Jeg får 6 timer engelsk og 2 timer norsk i uka. Det blir en fornøyelse!

(Etter at vi kom tilbake til Oslo, dro Bjørn Tore og jeg og spiste på tamilsk. Deilig og billig mat, som vanlig. Også kjøpte jeg Kon Tiki og Moonwalker på DVD... nydelig dag!).

2 kommentarer:

frank sa...

Dette høres lovende ut:-) Lykke til!

Frank, the well-adjusted queer sa...

Bare kaffe og kjeks? Hahaha, det var jo bare smuler i forhold til hva vi fikk;)