Søk i denne bloggen

torsdag, februar 02, 2006

Hva er det beste i livet?

Noen vil kanskje si at faget de studerer er det beste i livet. Andre vil kanskje ha hobbyen(e) sin(e) som det beste. Eller kanskje studiefaget og hobbyen sammenfaller helt - og virkelig er det beste i livet?

Det jeg mener med "beste i livet" er rett og slett: hva gir meg mest nytelse i livet?

Personlig har jeg fire favoritter. De har gitt meg - og gir meg - mye nytelse, både fysisk og psykisk. De er: 1) MAT. (Jeg digger å spise! Jeg får aldri nok! Har en STOR tallerken her på hybelen; den skal erstatte vanlige pingletallerkener. Hadde jeg ikke hatt høy forbrenning, hadde jeg vel veid godt over 100 kg :-) På universitetet har det blitt mye "stor dagens" da jeg sjelden blir mett av "dagens"), 2) SEX. (Hallo! Hadde ikke sex vært noe av det beste i livet, hadde ikke vi gutter stadig blitt møtt med uttalelsen "dere gutter tenker jo bare på én ting!"), 3) SØVN (åååå det er så deilig med søvn, spesielt når man virkelig er trøtt og sliten... middagslur er også sinnssykt deilig!), 4) Å GJØRE FRA SEG (igjen, som søvn, er det utrolig deilig å få lov å gjøre fra seg, det være nr.1 eller nr.2, når man virkelig mååå... spesielt når du har måttet holde deg i lang tid. Det er så befriende... fødsel må jo bare være ti ganger bedre, eller hva? hehe).

Har tenkt tanken om å kunne kombinere de fire favorittene mine...spise og gjøre fra seg skulle vel ikke være noe problem; det har jeg sikkert gjort en eller annen gang! Ikke en hel middag da, men... ellers blir det vel ganske så vanskelig å kombinere nytelsene, eller hva? Vel, med mindre man har spesielle interesser, som å bli bæsja på under sexakter...

Mmmmm... nå skal jeg hvert fall sove - da får jeg én favoritt oppfylt nå umiddelbart :-)

Mmmmm...

4 kommentarer:

Sverre sa...

Um du hev med ting som å drita, so må du jo ha med ting som å drekka au. Um du var vitlaust tyrst, og hadde valet millom sex eller vatn, hadde du valt sex då?

Trass i ordveket "sulten å tyst, fitte fyst" ...

Kvat med ting som å spy når ein er sinnssjukt "spytrengd"? Kvat med å snyta seg når ein hev masse snørr i nasan? For ikkje å tala um å njosa! Eit njos er jo som ein lyn-orgasme.

Vert litt av ei lista i enden, det der. Best things in life: eta, sova, drekka, drita, miga, spy, njosa, snyta seg.

Leif-Atle Heen sa...

Hvor blir det av Super Smash Bros. på denne lista?

Lektor Burner sa...

Sverre: hehe... hva vil du si selv gir deg mest nytelse i livet da?

Leif: godt spørsmål! Savner sinnssykt å spille det igjen :) Begynner å bli en stund sida nå... Men de 4 tingene jeg har på lista er på en måte mer statiske, mens interesser/hobbyer går mer opp og ned, hvis du skjønner :)

Sverre sa...

Tony: smerte, doed, lidelse. Weltschmerz.