Søk i denne bloggen

lørdag, februar 25, 2006

Så flinkt, UiO!!!

   Posted by Picasa

Det er ikke lite jeg har måttet tåle av manglende/dårlig info. og slurv fra UiO. Spesielt etter den bedritne Kvalitetsreformen.

I dag lå det en lapp i postkassa mi: "rekommandert post fra det historisk-filosofiske fakultet". Skjønte med en gang at det måtte være vitnemålet for mastergraden. Da ble jeg veldig glad, for jeg har lenge sett frem til å få det :-)

Så åpner jeg konvolutten. Der står det "Tony Burner har høsten 2005 oppnådd graden Master i litteraturstudier"! Okeeey! Så bladde jeg, og der står "Master i litteraturstudier Studieretning: Engelsk litteratur". Javel! Så nå har jeg plutselig master i litteratur! Hmmm... Det er faktisk helt latterlig at de slurver med noe så viktig! Har selvsagt tipset Universitas om dette, så håper de viser interesse for saken... (for dere som ikke vet det, skrev jeg master i engelsk språk).

Ikke nok med dette, tittelen på masteroppgaven min står også feil! En "the" mangler! Så flinkt. Videre, er det ett kurs i masteren som er feil (masteren består av 6 kurs og 1 års oppgaveskriving). Veldig bra! Flott!

Er det mulig???

De har fått navnet mitt riktig da... det skal de ha for :-D

7 kommentarer:

Iversen sa...

Jeg håper du krever en ekstra mastergrad som kompensasjon?

Lektor Burner sa...

:-D

frank sa...

Jeg overtar gjerne dette vitnemålet, jeg! Det hadde vært veldig praktisk, hehe:-D

Lektor Burner sa...

10 000 kroner...

frank sa...

Et falskt papir gir jeg bare falske penger for:)

Lektor Burner sa...

Hvordan kan falskt papir være praktisk da? :-D

Frank sa...

Verden vil jo alltid bedras:P