Søk i denne bloggen

fredag, april 07, 2006

The Easter stands for the door...

Deilig å bli ferdig med første praksisperiode og enda deiligere å ha påskeferie :-D

Skjer'a bagera? Dette semesteret har jeg faktisk hele fire arbeidsgivere, så det er ikke til å unngå å måtte jobbe litt i ferien også. Førstkommende søndag skal jeg jobbe på Chateu Neuf fra 11-19. Tradisjonen tro skal Pakistansk Studentersamfunn holde et arrangement for tusen potensielle studenter (altså VKII-elever). Jeg skal, ikke overraskende, representere Universitetet i Oslo. Der skal jeg ha en presentasjon i hovedsalen, for så å stå stand i flere timer.

 
På mandag kommer fattern på besøk, noe som jo er veldig koselig :) Han blir til tirsdag.

Men det jeg gleder meg mest til, er turen til Kiel fra torsdag til lørdag. Mmmmmm

Etter ferien blir det selvfølgelig studier igjen. På fast-jobb-fronten har jeg sagt ja til å igjen få en egen klasse to kvelder i uka på Folkeuniversitetet.

Jau, dette var høydepunktene for påska. Skal du noe morsomt/merkverdig/spennende i ferien?

Til slutt: Ønsker alle en riktig god og fredelig påske :)

3 kommentarer:

frank, den flygende hollender sa...

Een prettige pasenvakantie toegewenst en een goede reis naar Kiel, hè:-) Doe iets leuks! Tot ziens, groetjes uit Lillehammer**

Lektor Burner sa...

Deeeeilig!

Ebbesen sa...

Jeg har klippet den bort, jeg ...