Søk i denne bloggen

mandag, mai 08, 2006

Busy man

Puh! Det eneste jeg ønsker meg nå, er en god natts søvn. Skal legge meg med en gang jeg har publisert dette innlegget.

Fra mandag til torsdag var jeg syk. Noe feber, vondt i halsen og hodet, tett og snufsete og slapp. Det vanlige altså. Pleier å bli sånn syk par ganger i året, gjerne vår og høst. Kjipern! I tillegg klør jeg i øynene pga pollen-crap.

På fredag dro vi til Eidsvoll. Der var det konfirmasjon av Eilert, lillebroren til Anna, hele lørdagen. Mange trivelige folk og mye god mat :) I dag vaska jeg kjære Sheila. Vi kjørte til Oslo igjen med Sigbjørn, Anne Elin og Ingrid. Sheila har kjørt 500 km på en uke stakkar. Nå skal hun få hvile i tre dager. I helga hadde jeg også pappa på besøk :) Han hadde lagd min favorittrett, ghårme sæbzi, til vi kom tilbake fra Eidsvoll. Da kom også Bobby og Mai, og Jessica og Ronny på middagsbesøk.

Til neste helg er det konfirmasjon igjen gitt. Denne gangen i Gudbrandsdalen. Vi kjører dit på fredag og kommer tilbake på søndag. I mellomtida skal det jobbes både på FU og MiFA, og utkast til oppgaver på PPU må skrives. Jeg er i tillegg med i referansegruppa på PPU ("tillitsvalgte"); til uka skal vi ha et møte med ledelsen.

Så ja, det går slag i slag. Deilig, men også slitsomt. Sånn sett er det godt at undervisningen dette semesteret slutter 12.mai, altså fredag :) Skal bli godt å slappe mer av, nyte deilig vær og få sett flere filmer.

God natt, kjære blogg og blogglesere!

1 kommentar:

Ebbesen sa...

gOOOOOOOOOOOOOOOOOd natt!