Søk i denne bloggen

tirsdag, juni 20, 2006

15 kjappe

Her kommer en egenkomponert "15 kjappe" :) Du som leser dette og som også er en blogger, kan regne deg selv som tagget.

1) Har du noen gang vært utro?
Seff! Det skulle da bare mangle ;)

2) Hvor drar du ut på byen, og hvorfor?
Flest ganger har det utvilsomt vært på Onkel Donald. Det er gratis å komme inn der, noe som er veldig bra. Jeg synes det er helt meningsløst å betale for å komme inn på et sted. Også er OD et veldig fint og stort sted, der det også er mulighet for å danse. Ellers er det deilige og velkledde folk som er der, så jeg passer fint inn ;) Musikken er det heller ikke noe galt med. Det går for det meste i mainstream pop, noe som jo er deilig når man skal danse og ha det gøy. Må også legge til at det dessverre - av en eller annen grunn - er mange som har noe imot OD. Hører ofte at stedet er for "sossete". Vel, jeg tipper heller de som ikke liker OD ikke helt er stolte av utseendet sitt...

3) Hvilken film så du sist og hva synes du om den?
*sjekker filmlista* -- Jo, In the Bedroom (2001). Den gav jeg 3.5 av 7.0. Så ganske så middels. Dessverre levde den ikke opp til forventningene.

4) Te eller kaffe?
Egentlig begge deler. Før drakk jeg bare te, men ikke nå lenger.

5) Hva gjorde du rett før du begynte å svare på disse spørsmålene?
Da spiste jeg en halv honningmelon. Nam!

6) Hva skal du gjøre i morgen?
Det eneste som er sikkert, er at jeg skal se kampen mellom England og Sverige, som jo blir veldig spennende. Ellers tar jeg det som det kommer :)

7) Mette Marit eller Martha Louise?
Uten tvil: Martha. Hun er klart deiligst. Har fått inntrykk av at de fleste gutter svarer Martha, mens jentene foretrekker Mette M. Kan hende fordi vi gutter tenker på hvem som er penest ut fra hva gutter generelt synes er pent, mens jentene legger "modell-bildet" til grunn - sånn som at høye slanke blonde er penere.

8) Hvis du kunne velge å ha "lovlig" one-night-stand med hvem som helst, hvem ville du valgt da?
Hmmm... vanskelig å bare velge én, hehehe... Vel, jeg overrasker vel ingen når jeg sier Tone Damli Aaberge :D

9) Hva er det aller aller siste du vanligvis gjør før du legger deg?
Tar av meg brillene. Og enten rett før det eller rett etter det, så setter jeg på alarmen for vekking.

10) Hva var den siste middagen du spiste?
Det var pasta med kylling. Saus og salat fulgte også med.

11) Hvor mange mobiltelefoner har du hatt opp gjennom årene? Hvilken har du nå?
4 inkludert denne jeg har nå. Nå har jeg en Nokia 6230.

12) Hvis du kunne ha forandret noe på utseendet, hva skulle det vært?
Mindre mage.

13) Hva får du mest komplimenter for når det gjelder utseendet ditt?
Rompa og øynene.

14) Og personligheten?
Ærlig, til å stole på.

15) Hva skal du nå når du blir ferdig med å svare på dette her?
Jeg vet sannelig ikke. Klokka er 02, så det blir vel leggings om ikke så altfor lenge. Se litt på TV før det kanskje. Eller nette.

10 kommentarer:

Ola sa...

1) Har du noen gang vært utro?

Useff!

2) Hvor drar du ut på byen, og hvorfor?

Varierer. Vært på Ånkel Dånald de siste gangene. Ulike steder på Grønland er heller ikke å forakte. Er ofte på Martins også! Fet pub!

3) Hvilken film så du sist og hva synes du om den?

"Farlig farvann" Deeeeilig norsk action-klassiker fra 1995. Nils Ole Oftebro herjer!!!

4) Te eller kaffe?

Kaffi

5) Hva gjorde du rett før du begynte å svare på disse spørsmålene?

Tok en teknikersamtale på jobben.

6) Hva skal du gjøre i morgen?

Skal på jobb kl. 8, etter det aner jeg ikke, men det er ingen oddsbombe om det blir litt fotball-vm ...

7) Mette Marit eller Martha Louise?

Det blir som å velge mellom pest og kolera ... men jeg vil ikke kjøre Sørlandsporten, så Märtha får den under tvil!

8) Hvis du kunne velge å ha "lovlig" one-night-stand med hvem som helst, hvem ville du valgt da?

Den er lei, men Kajsa Berqvist er en het kandidat ...

9) Hva er det aller aller siste du vanligvis gjør før du legger deg?

Bretter dyna over skrotten.

10) Hva var den siste middagen du spiste?

Elgkarbonader med poteter, saus, tyttebær og grønnsaker, næmmis;)-

11) Hvor mange mobiltelefoner har du hatt opp gjennom årene? Hvilken har du nå?

3 inkl. den jeg har nå. Nå har jeg en nokia ett eller annet ...

12) Hvis du kunne ha forandret noe på utseendet, hva skulle det HA vært?

Fått noen kg til på skrotten hadde vel ikke gjort så mye.

13) Hva får du mest komplimenter for når det gjelder utseendet ditt?

Nichts

14) Og personligheten?

"Søt, snill og overfladisk"

15) Hva skal du nå når du blir ferdig med å svare på dette her?

På dass, må få tida til å gå, snart ferdig på jobb. Deeeeeilig.

Marthe sa...

1) Har du noen gang vært utro?

nope.

2) Hvor drar du ut på byen, og hvorfor?

I trondheim så synes jeg Cherrox var greit, men jeg er mer pubmenneske enn utestedsmenneske.

3) Hvilken film så du sist og hva synes du om den?

Gudfaren 1 og 2. er helt hekta og lengter etter å se nr 3.

4) Te eller kaffe?

Definitivt kaffe. Te er for pyser.

5) Hva gjorde du rett før du begynte å svare på disse spørsmålene?

kjeda meg.

6) Hva skal du gjøre i morgen?

Jobbe i blomsterbutikken.

7) Mette Marit eller Martha Louise?

Som den rojalisten jeg er, synes jeg begge to er flotte. Mette Marit synes jeg får mye ufortjent kritikk, hun er høy og flott. Martha fremstår spenstig og er faktisk ganske pen.

8) Hvis du kunne velge å ha "lovlig" one-night-stand med hvem som helst, hvem ville du valgt da?

Tja, sier vel ikke nei takk til Johnny Depp, eller en ung Al Pacino, sånn som han er i Gudfaren. mmmm.

Jepp det var det jeg rakk, må spise. Blodsukker på bunnivå..

Catti sa...

Märtha er nydelig!
Og mer interessant personlighet enn M-M.

Catti sa...

1) Har du noen gang vært utro?

nope.

2) Hvor drar du ut på byen, og hvorfor?
Alt for bråkete og høylydt for meg på byen + eg takle ikkje dansing.

3) Hvilken film så du sist og hva synes du om den?
Schindlers liste- fantastisk!


4) Te eller kaffe?

Nei takk begge deler

5) Hva gjorde du rett før du begynte å svare på disse spørsmålene?

Ryddet

6) Hva skal du gjøre i morgen?

Dra til Oslo

7) Mette Marit eller Martha Louise?
Som tidligere nevnt, finns ikkje tvil i mitt hjerta.
Men er en sann rojalist, så M-M e ikkje dårlig hu heller.
For Kongen og Fedrelandet!

8) Hvis du kunne velge å ha "lovlig" one-night-stand med hvem som helst, hvem ville du valgt da?

Clive Owen eller Colin Firth

9) Hva er det aller aller siste du vanligvis gjør før du legger deg?

Takke Gud for at eg har det så godt.

10) Hva var den siste middagen du spiste?

Stekt ris, Take Away fra verdens beste kinarestaurant.

11) Hvor mange mobiltelefoner har du hatt opp gjennom årene? Hvilken har du nå?

3 inkl. den jeg har nå.

12) Hvis du kunne ha forandret noe på utseendet, hva skulle det HA vært?

Mindre pupper

13) Hva får du mest komplimenter for når det gjelder utseendet ditt?

Utstrålingen

14) Og personligheten?

hjernen og evnen til å spre glede.

15) Hva skal du nå når du blir ferdig med å svare på dette her?

gå en tur med ei venninne.

Lektor Burner sa...

Ola: første gang du skriver under eget navn?! Hehehe.. Deeeeilig med "Sørlandsporten"; lo godt da! Og har du ikke fått komplimenter for puppene dine?

Marthe: nydelig å lese at du elsker Gudfaren.

Catti: mindre pupper??!! Wtf??!! ;)

Anna sa...

1) Har du noen gang vært utro?

No coment;-) Hi, hi, neida, man eier da moral.

2) Hvor drar du på byen, og hvorfor?

Mono, pga kul musikk og kule folk.

3) Hvilken film så du sist og hva synes du om den?

"Bak de sju hav" eller noe i den duren, på NRK1 en formiddag her forleden. En av de desidert verste filmene jeg har sett, en flau affære.

4) Te eller kaffe?

Te takk.

5) Hva gjorde du rett før du begynte å svare på disse spørsmålene?

Så fotballkamp, England mot Sverige. Faktisk.

6) Hva skal du gjøre i morgen?

Work and pleasure.

7)Mette Marit eller Märtha Louise?

Hmmm... Ikke lett å si.

8) Hvis du kunne velge å ha "lovlig" one-night-stand med hvem som helst, hvem ville du valgt da?

Det vet jeg godt... Men det er hemmelig;-) Noe må man da kunne få lov til å holde for seg selv.

9) Hva er det aller aller siste du vanligvis gjør før du legger deg?

Slukker nattbordlampa.

10) Hva var den siste middagen du spiste?

Kyllingfilét, pasta, saus ol.

11) Hvor mange mobiltelefoner har du hatt opp gjennom årene? Hvilken har du nå?

Fem stykker. Nå har jeg Lars:-) (En Samsung ett-eller-annet..)

12) Hvis du kunne ha forandret noe på utseendet, hva skulle det HA vært?

Hudfargen.

13) Hva får du mest komplimenter for når det gjelder utseendet ditt?

Hmm... can not remember... Kanskje at jeg er "søt" eller noe i den duren. Ukomfortabelt å svare på sånne spm.

14) Og personligheten?

"Snill".

15) Hva skal du nå når du blir ferdig med å svare på dette her?

Se litt til av den nydelige filmen "Four Weddings and a Funeral" og så gå til sengs.

Gute nacht!:-D

Catti sa...

jepp. mye lettere å drive fysisk aktivitet med små pupper enn store. Funksjonalitet går foran at di ser fine ut. Di e jo ubrukelige.

Lektor Burner sa...

Ja, men de har jo en nydelig funksjon for oss gutter, hehe

Catti sa...

hehehe.. spørs om eg syns det er verd det for det om.
tror ikkje det, dessverre.

Tor Gunnar sa...

1) Har du noen gang vært utro?
Nope!

2) Hvor drar du ut på byen, og hvorfor?
Trives dårlig på klassiske utesteder. Må ha det mer rolig, slik at man kan ha en normal samtale - ikke skrike til hverandre.

3) Hvilken film så du sist og hva synes du om den?
Så nettopp episode 5 i serien "From the earth to the moon" (usedvanlig bra forresten!) - episoden handlet om Apollo 9 - ekspedisjonen. Knall!

4) Te eller kaffe?
Jo, takk begge deler!

5) Hva gjorde du rett før du begynte å svare på disse spørsmålene?
...jobb...

6) Hva skal du gjøre i morgen?
Aner ikke - har fri da. Kanskje trene litt. Se episode 6 ->

7) Mette Marit eller Martha Louise?
Martha kan lese eventyr, så den var lett... Ü

8) Hvis du kunne velge å ha "lovlig" one-night-stand med hvem som helst, hvem ville du valgt da?
øh...lovlig?

9) Hva er det aller aller siste du vanligvis gjør før du legger deg?
hmmm...slår av lyset.

10) Hva var den siste middagen du spiste?
Grandis!

11) Hvor mange mobiltelefoner har du hatt opp gjennom årene?
2 inkludert denne jeg har nå.

12) Hvis du kunne ha forandret noe på utseendet, hva skulle det vært?
Mindre pels.

13) Hva får du mest komplimenter for når det gjelder utseendet ditt?
Ikke no spesifikt!

14) Og personligheten?
Godt humør (tro det eller ei)

15) Hva skal du nå når du blir ferdig med å svare på dette her?
Jobbe...ü