Søk i denne bloggen

torsdag, juni 01, 2006

Halvtårsjubileum

Jeg husker den dagen bloggen min ble født. Jeg var veldig usikker på hvordan den ville klare seg ute i den store bloggverdenen. Om store slemme blogger ville mobbe den, ekskludere den fra gjengen eller i verste fall banke den opp. Bra har det gått heldigvis. Bloggen min er halvt år nå, og i anledningen har jeg tent et halvt lys på rommet som jeg har satt på en halv kake.

 
På diagrammet ovenfor kan man se hvor aktiv bloggen har vært de månedene jeg har kjent den. Den begynte sånn middels og bare økte og økte aktiviteten. I februar var det klimaks med hele 25 innlegg. Da var det mye spill og moro bloggen kunne tilby. Så gikk det nedover i mars og aktiviteten havna på et sted mellom januar og februar. April var bunnmåneden med kun 8 innlegg. Nå siste måneden har det tatt seg opp igjen og bloggen er på litt over samme nivå som den var i desember.

Da gjenstår det bare å takke for alle kommentarene til nå :D

3 kommentarer:

den lesende fransiskanermunk sa...

Da må jeg få takke for at denne blogg så dagens lys, for livet mitt har endra seg og fått et nytt og meiningsfylt innhold etter at den kom.

Keep it up and cumming:-)

Marthe sa...

congratulations and celebrations!
veldig smart til bare å være 6 mnd altså:)

Iversen sa...

Gratulerer så meget!