Søk i denne bloggen

torsdag, juni 01, 2006

I'm so hiiiiigh, hiiiiigh above myself

Åååå, jeg bare dele årets største glede med dere. I dag kom årets LMS-blad i posten (Landslaget Moderne Språk) - som nok er det fremste fagbladet for språk og språkundervisning i Norge. Der var min artikkel på 6 sider kommet på trykk. Jeg har vært sinnssykt høy helt siden jeg tømte posten i dag :) Artikkelen gjengir resultater og konklusjoner fra MA-oppgaven min som kan knyttes opp mot grammatikkundervisningen i engelsk.

4 kommentarer:

Marthe sa...

gratulerer! åå du er jo så flink og suksessfull at vi blir misunnelige.. trøster oss med at vi kjenner deg da:)

Lektor Burner sa...

Tusen takk for det :D

mannen med største vyrdnad sa...

Jepp, det er en ære å kjenne deg:-)
Til evig inspirasjon!

Hjertelig til lykke!

Anonym sa...

gratulerer lille bror..
stolt av deg jeg.
love you jessica.