Søk i denne bloggen

onsdag, september 20, 2006

Bjertnes, Part II

Gått lenge siden sist, kjære lesere :) Idétørke har vel dere hørt om? Har dere noen superduper-ultrakul forslag om hva jeg kan skrive om, så ikke nøl med å si fra. Det gjelder for så vidt alltid, ikke bare når idémyldringa føles som en ren ØØØØrkenvandring.

Noe minneverdig som har skjedd siden sist? Tja... var på Kjeller'n på fredag, vår kjære pøbb på UV, siden det var siste ordinære uke med skole. Etter hvert ble det byen også, og da dro vi på Tiger Tiger, et sted jeg dessverre ikke hadde vært på før! Men damn, det var bra sted. Må dit igjen. Ble også tatt bilde av, sammen med Frank, og bildet skal visst være lagt ut på guide2party.

Jada! Nå er jeg tilbake igjen på praksisskolen min, Bjertnes vgs i Nittedal. Her skal jeg være de neste 8 ukene. Woohoo!

En stor forbedring siden praksisperioden i vår, er jo at jeg har bil nå. Bruker kun 20 minutter på å kjøre til skolen. *Mmmmmmm komfort*

Det må sies at det har vært en ganske så slapp start. På mandag var jeg bare på skolen i en time, siden den ene veilederen var blitt syk. I går fikk jeg vite at hun er sykemeldt resten av uka, så da fikk jeg fri. Samme i dag. Og fri på fredag.

Kan ikke klage! (I vår var den andre veilederen min syk i nesten alle de 4 ukene jeg hadde praksis, hehe).

Men fra neste uke er planen at jeg skal ha 5 timer engelsk og 4 timer norsk i uka. I tillegg kommer møter og diverse. Og forhåpentligvis noen vikartimer, slik at det blir noe penger også :D

5 kommentarer:

Marthe sa...

penger penger:) godt å se at det er liv i leiren!

Margrethe Munthes efterfølger sa...

Ei annen endring er jo at Ola har fått praksis på samme skole som deg, nå: Glemte du det rent? Det var ikke pent:P

Lektor Burner sa...

Jeg regner selvsagt med at alle, inkludert deg, husker ting som er skrevet før ;)

http://tonyburner.blogspot.com/2006/06/ukas-tre-p-topp.html

Ebbesens aborterte skolelys sa...

Alt som kan knyttes til PPU, glemmes:-)

Anonym sa...

Tony!!! Du er nerd asså:) He he.. Laga språktest og greier! Hilsen en som ser deg hver dag i 8 uker. Nå kan du lure nå. heheheh