Søk i denne bloggen

lørdag, november 25, 2006

Eksamen: oh yeah!

Jeg vet at det skjer utrolig mye her for tida! Det er eksamenstid, brrrrrrr... Må skrive mange oppgaver og lese pensum de neste 3 ukene. Men så blir det selvsagt en skikkelig oppdatering her ;)

Jeg skal ha muntlig eksamen fredag den 15.desember, kl.15-16. Etter muntlig skal det selvsagt festes som aldri før! Da blir jeg jo egentlig uteksaminert - selv om det nok ikke vil føles sånn... er jo ikke mye gratulasjoner og feiring fra skolens side når man blir ferdig, i motsetning til f.eks. USA, der man får diplom og det blir holdt taler osv. Så da må vi selv stå for festen. Vi kommer nok til å være på pøbben når de åpner den fredagen, altså 17.00, hehe

Alright!

14 kommentarer:

Ebbesen sa...

Nå vAr du flInk!

Marthe sa...

uteksaminert? trodde du var det for lengst. uteksaminert som lektor da?

Lektor Burner sa...

Uteksaminert master for ett år siden ja, men uteksaminert lektor nå :)

anna b sa...

Lykke til! Det går helt sikkert strålende som vanlig! :)

Marthe sa...

jada jada. Du er flink, men du har da vel mange andre deilige karaktertrekk som du kan markedsføre mer. Vært veldig mye prat om dine fabulouse faglige evner i det siste, jeg vil ha mindre hjerne og mer kropp!

Ebbesen sa...

Skal alle bli like middelmådige da??

Marthe sa...

Slett ikke. Jeg bare etterlyser litt andre kvaliteter enn fag, som for eksempel kropp. Det er fortsatt lov til å være flink.

Anna sa...

Lykke til med mappeinnlevering og eksamen:-)

Ebbesen sa...

Det er klart du kan se det på den måten, men det gjør ikke jeg. Husk at elevene kan eLSKe en tørrpinn!

Marthe sa...

Nå tenkte ikke jeg så mye på elevene, som på type blogginnlegg. Det er vel andre ting som foregår i livet til Tony enn skole og studier, selv om det er en stor del. jeg vil høre om de andre tingene også, som hva skjer i Persia for eksempel.

Eller hva, Tony?
Du er merkelig stille her.

Ebbesen sa...

Ahh, da er vi helt på linje med Kierkegaard begge to! Jeg synes Persia er krumtappen, jeg!!

Lektor Burner sa...

Påstår du eller spør du meg?

Ebbesen sa...

Vet du hva jeg sier da? Jeg er snekker på min hals og er opptatt av arkitektur og gamle hus!

Marthe sa...

que?