Søk i denne bloggen

lørdag, november 11, 2006

Påhøret der jeg fikk høre

Dere lurer vel fælt på hvordan det gikk med påhøret jeg hadde på torsdag? Vel, det riktige her er å stille et sokratisk/dialektisk/retorisk spørsmål: Ka du tru?

Det gikk selvsagt glimrende! Helt suverent faktisk. Jeg siterer Elisabeth Ibsen, som var og hørte på meg på vegne av UiO: "I løpet av mine 25 år som ansatt på UiO er dette noe av det beste jeg har sett - en flott klasse og en fantastisk lærer" :D Det var nydelig sagt. Da var jeg naturligvis høy resten av dagen :) Ibsen kom også med et jobbtilbud til meg: å være med i Aschehoug og skrive lærebøker for vgs! Det er ikke en fulltidsjobb, men heller et prosjekt. Nå har jeg sendt CV-en min, så vi får se... :)

Jeg vil også sitere Sverre, som sa følgende da jeg fortalte ham om påhørsdagen: "Det er når eg fær sogor som dine at eg byrjar å lura på um det finst ein gud".

6 kommentarer:

Anna sa...

Åh, ja du er sååå flink Tony! ;)

HansA;) sa...

Misunnelig:(

Marthe sa...

så flink du er! Lykke til med jobbsøknaden. Jeg er selvsdagt også misunnelig på suksess, men jeg velger å svelge den nå for å gjøre ære på deg!

Lektor Burner sa...

Tuuuuuuuusen takk :D

Tor Gunnar sa...

Så bra! Ü

Gratulerer så masse inni hampen mye! ..he he... Jeg synes det er storartet at du er så flink - vi trenger flinke folk i skolen!

Du er kanskje av den typen som blir professer før du er 40?

Lektor Burner sa...

Takk T.G.! :) Føler jeg har lyst å begynne å jobbe nå, men kan godt hende jeg tar turen tilbake til UiO og tar en doktorgrad om noen år. Hvem vet!