Søk i denne bloggen

onsdag, februar 21, 2007

Vinterferie - woohoo!

For et par uker siden var Bobby, Mai og jeg i Fredrikstad og besøkte søstra til Mai. Hu har blitt mor (hu også! føler det er så mange som har født/skal føde). Det var veldig koselig. Jeg fikk vist frem to av mine ganske skjulte sider:


Nå er det vinterferie. Og det er sinnssykt deilig :) Et av de nydeligste privilegiene lærere har. Men her må jeg legge til at vi jobber inn feriene, så det er feil å tro at vi får mer ferie enn andre.
På fredag ble det en rolig kveld med Gullrekka på NRK. På lørdag var Camilla og jeg hos Bobby og Mai og feira vietnamesisk nyttår, med masse deilig mat. Søndagen var ganske så effektiv dag - vi vaska hyblene våre, handla, jeg laga en fantastisk elggryte, Camilla bakte noen deilige fastelavensboller og vi så A Raisin in the Sun. I går var jeg hos den Atlastiske. Da jeg kom dit, var foreldrene hans på vei til å dra; de hadde nemlig vært på besøk hos ham siden lørdagen. Så vi kjørte dem til sentrum. Og på vei hjem plukka vi opp 6 esker med spill og bøker til den Atlastiske. Også benket vi oss foran tv-en. Vi spilte vel i 3 timer og fikk sett to filmer: Girl with a Pearl Earring og 28 Days Later. I dag skal jeg til Ivan og spise pinnekjøtt -mmmmmm.

9 kommentarer:

Marthe sa...

Du kledde den veldig.(dvs. babyen:)
får kjeft av HA for at jeg utviser for mye entusiasme over babyen, som er veldig pen forøvrig, så nå må jeg gå før det hele tar overhånd..

HansA;) sa...

DET er IKKE sant!

Marthe sa...

hi hi hii!

Anna sa...

Ååå, så søt baby:-) Og ja, du kledde den veldig!

Lektor Burner sa...

Det er snakk om Gabriel?

Anonym sa...

Burner, du er så barnslig som har sånn blogg ass. Hilsen blonde bitch i 3. etasje på Bjertnes... hehe

Anna sa...

Er det Gabriel babyen heter?

Ebbesen sa...

Godt at dette barnet ikke var i trassalderen. Da er ungene fæle da! Da skifter de navn fra Per og Ole til jEg, jEg, jEg!

Leif-Atle Heen sa...

Jeg har i hvert fall mye mer ferie enn andre! :-)

Har kidza dine begynt å lese bloggen? Sydenskt!