Søk i denne bloggen

søndag, mars 11, 2007

Løst og fast



Kan Valla ha følt seg sånn som rotta på dette bildet? Kan hende. I hvert fall føler jeg meg noen ganger sånn. Føler at jeg blir slukt av noe større. For tida er "noe større" tid. Føler rett og slett at tida går altfor fort. Det henger nok sammen med at jeg jobber 110 % nå, og at det egentlig er så mye jeg skulle ha gjort. Snart er det påske! Helt utrolig. Jeg/vi har lyst å gjøre noe i påska - ikke bare være hjemme. Kanskje en liten reise?

Jeg har for tida 5 klasser på Bjertnes vgs. 2 i samfunnsfag og 3 i engelsk. I tillegg har jeg 2 støttetimer i engelsk. Det er kjempegøy! Ingen tvil om at dette er et superdupert yrke for meg! Jeg gleder meg hver dag til å gå på jobb. Det mest givende er når du føler du har tilført
ungdommen ny kunnskap/nye ferdigheter. Det er det beste. Ellers har jeg satt ny anmerkningsrekord - 16 på én uke. Internt på skolen er nå konkurransen i gang, hehehe

Forrige uke hadde jeg muntlige prøver i engelsken. Det var en ny prøveform for meg, men sinnssykt så spennende det var. Og til uka skal vi gå i gang med å lage heldagsprøver. Moro moro!

5 kommentarer:

Ebbesen sa...

Men husk at elEvene kan eLSKe en tørrpinn!!!!!

Leif-Atle Heen sa...

16? Sydenskt.

Frank sa...

På Berg konkurrerer vi heller om å gje flest 6-arar, hehe:P

Frank sa...

På Berg konkurrerer vi heller om å gje flest 6-arar, hehe:P

Frank sa...

Orsak, teknologien hakkar her.