Søk i denne bloggen

onsdag, mars 28, 2007

Oppdatering in tha hood

I morra skal jeg på ekskursjon sammen med samfunnsfagklassen min. Vi skal til Stortinget og delta på Minitinget - et politisk spill for skoleklasser som varer i cirka 3 timer. Stramt og lærerikt opplegg. Jeg gleder meg. Etterpå skal vi på Peppe's. Tidligere i år var jeg på ekskursjon på Stortinget sammen med samfunnslæreklassen, men da var vi bare på omvisning.

Etter ekskursjonen/Peppe's i morra skal jeg til den Atlastiske. Han reiser bort på fredag, så vi må få funnet på noe før det! På fredag skal jeg henge med den Chalakske. Han driver og øvelseskjører for tida - og jeg har gleden av å være kjørelæreren :D Moro! På fredag håper jeg å besøke ham i Bærum. Der skal vi linke CS (Counter Strike), som er et nydelig dataspill.

Lørdag blir slappe-av-dag. Camilla og jeg skal på Saigon lille café og ete. Nydelig vietnamesisk mat der! Anbefales. Ligger i Bernt Ankers gate (en sidegate til Torggata).

Ellers ingen planer foreløpig for søndagen og mandagen. Men på tirsdag reiser vi til København. Woohoo! Sågar med Pearl of Scandinavia, som jeg ikke har reist med før. Det blir nok nydelig. Svømmebasseng og boblebad ombord. Mmmmm. Skal seff feste på båten og få kjøpt med deilig baileys hjem. Kommer tilbake igjen på torsdag. Så nærmere info. om hva som skjer etter det, får komme på bloggen senere ;)

God påske alle sammen!

2 kommentarer:

Anna sa...

Gooood påske:-D

Anna B sa...

God påske og kos dere i køben!