Søk i denne bloggen

søndag, april 22, 2007

Facebook

Som kjent er jeg svært skeptisk til alt nytt i starten. Som videre kjent er jeg også en av de første til å si ja til nye ting. Her er det altså et interessant spenningsforhold.

Feisbok er intet unntak. Nå har jeg kasta meg på ansiktsbokbølgen. Og jeg angrer ikke. Får takke de to som maste mest på meg: Hanne Andersen og Lars Terje.

Det beste med ansiktsboka er å komme i kontakt med gamle kjente man ellers ikke har noe kontaktinfo. på. Se bilder av dem, hvem de ev. er sammen med, hva de driver med osv.

Det er også et fint sted å utlevere seg sjøl til hele verden på. Blogg er en ting, men på ansiktsbok kan man nok bli lettere "hooka" opp. Ekshibisjonistisk som jeg er, var det aller første jeg gjorde på ansiktsbok å lage et album med bare bilder av meg sjøl. Jeg fylte opp albumet til randen, dvs. 60 bilder. Nydelig!

For alle som ikke har laga seg profil på ansiktsbok, er det bare en ting å gjøre: www.facebook.com. Tor Gunnar, Ivan, Bobby og Mai oppfordres til å gjøre det :)

Ingen kommentarer: