Søk i denne bloggen

lørdag, juni 23, 2007

Tur, ny jobb og nytt bosted

I morra skal Camilla og jeg kjøre til Vestlandet. Da kommer vi til å bo hjemme hos Camilla i Bergen. Vi kommer også til å reise litt rundt på Vestlandet. Nærmere rapportering kommer senere :)

Den store nyheten er at jeg har fått tilbud om en ny jobb: høgskolelektor i engelsk og engelsk fagdidaktikk på allmennlærerutdanningen på Høgskolen i Buskerud. Virker veldig spennende :) Dermed må jeg også flytte på meg i løpet av sommeren. Mer info. om dette får også komme senere.

God sommer til alle!

6 kommentarer:

Iversen sa...

Kan du ikke heller bli høgskolelektor i Oslo, slik at jeg kan nyte godt av dine lærerferdigheter? :)

Lektor Burner sa...

Begynner du på allmennlærer der? :)

Iversen sa...

Regner med det, med mindre jeg mot formodning skulle få plass på journalistikklinja.

HansA;) sa...

Skal du flytte til Drammeb?

Lektor Burner sa...

Ser sånn ut ja :) Først tenkte vi på Asker, for å ikke bo så langt fra Oslo, men nå har Camilla også fått seg jobb i Drammen...

-olav sa...

Gratulerer med jobben.