Søk i denne bloggen

onsdag, juli 25, 2007

Nye briller og flyttings




Etter 5,5 lange år sa jeg farvel til titanum-brillene mine og kjøpte meg nye. De nye brillene er svarte, mer markerte og med mønster på sidene. Jeg kjøpte dem hos Brillespesialisten, som sågar kun har én butikk i hele landet (selv om den har eksistert i 90 år!). Optikeren der var veldig behjelpelig og hyggelig. Da jeg kom for å hente brillene i dag og han skulle ta dem på meg, sa jeg "skal vi se..." - og da ble optikerhumoren hans vekka, for han sa "ja, det er det vi gjør her", hehehe...

I morra flytter vi til Drammen. Det blir et historisk øyeblikk å forlate studentbyen etter 7 år. Studentlivet har vært aldeles utmerket, men samtidig er jeg veldig klar for å flytte og gleder meg veldig til å begynne i ny jobb.

1 kommentar:

Anna sa...

Flotte briller! Håper alt gikk bra med flyttingen og at dere er kommet litt på plass i den nye leiligheten:)Og lykke til med jobbstarten!