Søk i denne bloggen

mandag, august 27, 2007

Se filmer om igjen, 27 år

Som kjent har satsningen de siste årene gått i å se/kjøpe filmer jeg ikke har sett før. Nå derimot har jeg også begynt å se/kjøpe filmer jeg har sett før. I det siste har jeg sett The Exorcist, Scarface (1983), The Godfather og The Godfather Part II. Det har vært en fryd :D Det overraska meg at jeg huska så lite fra The Godfather Part II.

I går ble jeg 27 år. Takk til alle som har sendt meg gratulasjon ;) Æ e gla i dåkk! Og til de som ikke gratulerte meg, sier jeg bare som Al Pacino sier til storebroren Freddo i The Godfather Part II: "I don't want to know you". Neida, så ille er det ikke, hehe ;) Jeg fikk 10 gratulasjoner per tlf og 14 via feisbok. Og 1 feis-to-feis, sjølsagt av Camilla. Vi feira med å gå på indisk restaurant på kvelden. Det var særdeles nydelig. Jeg valgte sjølsagt styrkegrad 5, som var det sterkeste man kunne få. Dæven døtte! Det var manndomsprøven, som jeg sa til kelneren :D

4 kommentarer:

Adjunkt Rønning sa...

ÅÅÅ, så vondt! Du såg Godfather-filmane utan meg; no vil EG ikkje kjenne deg meir, sjølv om eg gratulerte deg...

Høgskolelektor Burner sa...

Kjære Rønning: du har fått tilbod om å kome til Drammen, men har ikkje det sidan du "ikkje har hatt råd"!

Er du forresten ferdig med PPU no? Eg tenkjer på "adjunkt" ;) [Ordboka seier: "lærar med cand.mag.-eksamen el. tilsvarande eksamen og pedagogisk utdanning]. **strør salt i såret**

Herr mentalteflon sa...

Har eg fått tilbod om å koma til dykk får å sjå dei filmane; niks, hehe! Då hadde eg sagt nei til alle andre inngådde avtalar, seff!

Elles er adjunkt ei stillingstittel, så du kan ikkje ta meg på det no;) Kontrakta mi lyg ikkje, hehe! Så votten til Eva der:P

Miss Humblicity sa...

"Får" skal vera "for" og tittel er hankjønn; my bad:P