Søk i denne bloggen

mandag, oktober 01, 2007

Høstferie

Nå er det endelig høstferie (eller studieuke som det også heter, hehe). Torsdag og fredag skal jeg avspasere. Da reiser vi med fly til Bergen :)

Denne helgen var jeg hos den Atlastiske og hang i 57 timer. Vi fikk sett 14 filmer og spilt en del tv-spill, så det var sinnssykt nydelig :) Trengte å få et lite påfyll med filmer, siden det ikke blir så mange ellers.

Etter høstferien begynner jeg også med undervisningen på PPU (Praktisk-Pedagogisk Utdanning) i Sandvika. Det skal bli gildt. I motsetning til allmennlærerutdanningen der jeg underviser i faget engelsk OG didaktikk, blir det kun didaktikk på PPU. Vi skal ha seks økter à 4 timer dette semesteret og to neste semester. Et par uker etter høstferien begynner praksisperioden for studentene, så da skal jeg også på praksisbesøk. Fantastisk!

God høstferie da!

Ingen kommentarer: