Søk i denne bloggen

onsdag, november 28, 2007

Moi på nettet + resultater fra quiz

Jeg har lagt til "Moi på nettet" i menyen på venstre side. PR-kåt som jeg er, har jeg samla de viktigste innleggene/artiklene av/om meg på nettet :)

Så Tony-quizen: Takk til alle seks deltakere! Riktige svar er CCCBABAABB. Det vil si at vi får denne rangeringen:

6 rette: Iselin, Anna og Leif-Atle
4 rette: Daniel og Anna B.
3 rette: Jessica
(skuffende kjære søster ;))

Så da er det ikke annet å gjøre enn å stille tilleggsspørsmål til de som klarte 6 rette, slik at vi får én vinner (som får premie). Her kommer tilleggsspørsmålene:

1. Hvor mange hull har jeg hatt i tennene opp gjennom årene?

A. 1
B. 2
C. 3

2. Hvor mange biler har jeg hatt opp gjennom årene? (inkl. den jeg har nå)

A. 1
B. 2
C. 3

3. Hvor mange land har jeg vært i i løpet av mitt liv? (kun flyplass teller ikke)

A. 12
B. 13
C. 14

4. Hvor nærsynt er jeg? (samme styrke på begge glassene)

A. Minus 5
B. Minus 5,5
C. Minus 6

5. Hvor mange skoler har jeg jobbet på? (inkl. nåværende)

A. 6
B. 7
C. 8

5 kommentarer:

Anna sa...

a,b,a,a,b,b.:D

Anna sa...

Slett den siste b'en!!

J&R sa...

bbaab

Anonym sa...

A
B
C
A
B

Leif

Høgskolelektor Burner sa...

Vinneren er Anna, som sågar har alt riktig. Men Iselin?? Hvorfor har du ikke svart? Fy.