Søk i denne bloggen

onsdag, november 21, 2007

Tony-quiz

Her kommer årets nydeligste quiz! Vil du delta, må du svare på alle spørsmålene. Bare ett alternativ under hvert spørsmål er riktig. Det vanker en premie til den som svarer flest riktig, og minst 5 riktige :) Du har bare lov å prøve en gang. Legg igjen en kommentar med 10 bokstaver, én for hvert spørsmål. Dette er jo også selvsagt en test på hvor godt du kjenner meg!

Spm.1.: Hvor mange ganger har jeg flyttet i løpet av livet mitt? (inkl. da jeg bodde hjemme også).

A. Mellom 5 og 10
B. Mellom 10 og 15
C. Flere enn 15 ganger

Spm.2.: Hva hadde jeg lyst å bli før jeg ble 13?

A. Bussjåfør
B. Selvsagt lærer da også
C. Pilot

Spm.3.: Hvis jeg kunne velge å dra på ferie til et hvilket som helst land akkurat nå, hvilket land hadde jeg valgt da?

A. Tyrkia
B. Iran
C. Vietnam

Spm.4.: Hva foretrekker jeg mest når det gjelder trening?

A. Spinne (sykle)
B. Svømme
C. Jogge

Spm.5.: Det er ett fag jeg hadde tenkt å studere før jeg begynte på UiO som aldri ble noe av. Hvilket fag?

A. Informatikk
B. Matematikk
C. Persisk

Spm.6.: Hvor mange mobiltelefoner har jeg hatt opp gjennom årene? (inkl. den jeg har nå).

A. 5
B. 6
C. 7

Spm.7.: Hva med briller? (inkl. de jeg har nå).

A. 5
B. 6
C. 7

Spm.8.: Hva er nr.1 på lista mi når det gjelder ting jeg har lyst å prøve?

A. Hoppe i fallskjerm
B. Reise jorda rundt
C. Spille didjeridoo

Spm.9.: Hva slags egenskap setter jeg høyest?

A. Vennlighet
B. Ærlighet
C. Ingen, for det er helt avhengig av hvem det er snakk om

Spm.10.: Hva syntes jeg om feisbok da den ble lansert?

A. Herlig! Heiv meg på bølgen med en gang.
B. Sinnssykt skeptisk. Tok mye masing fra andre før jeg gav etter.
C. Likegyldig.

10 kommentarer:

PhunkyPhreak sa...

Spm.1.:
C. Flere enn 15 ganger

Spm.2.:
B. Selvsagt lærer da også

Spm.3.:
B. Iran

Spm.4.:
A. Spinne (sykle)

Spm.5.:
C. Persisk

Spm.6.:
B. 6

Spm.7.:
A. 5

Spm.8.:
B. Reise jorda rundt

Spm.9.:
C. Ingen, for det er helt avhengig av hvem det er snakk om

Spm.10.:
B. Sinnssykt skeptisk. Tok mye masing fra andre før jeg gav etter.


:D
Vant jeg? Hva vant jeg? Hæ? Hæ? Hæ?
HVAAA?

Anna B sa...

B A B C A C A B B B.......

Anonym sa...

1. 5 ganger
2. Bussjåfør
3. Vietnam
4. Jogge
5. Informatikk
6. Seks mobiler
7. 6 par
8. Hoppe i fallskjerm
9. Ærlighet
10. Sinnsykt skeptisk


Hilsen Iselin

J&R sa...

AABCAABCA

Jessica;)

J&R sa...

prøver igjen jeg. . . hoppet over og under en:)

AABCABABCA

Jessica

Anna sa...

b,c,b,c,a,a,a,a,b,b.

Anna sa...

Kommer litt an på da.. Gjelder f.eks. å dra i militæret som flytting?

Anonym sa...

B
C
A
B
A
C
B
A
B
B

Eilert sa...

A
B
C
B
A

Eilert sa...

B
C (håper det, er kongeyrke!)
C
B
C
A
B
B
B
A