Søk i denne bloggen

torsdag, januar 03, 2008

Året som har gått

I 2007 så jeg 146 filmer og gikk 9 ganger på kino. Jeg leste klassikere som Gift, Jonas og Genanse og verdighet. Jeg satte også ny tisserekord: sammenhengende tissing i 1 min og 10 sek (for øvrig like lenge som det jeg klarer å holde meg under vann). Ved juletider spiste jeg ribbe 3 ganger og pinnekjøtt 2 ganger.

I 2007 flytta jeg og bytta også jobb.

Dessuten fikk jeg medhold i min klage på 900 kroner i bot av Oslo Sporveier AS (som forresten heter Ruter AS nå).

Jeg fikk også medhold i klagen min på en C, som ble endra til en B.

I 2007 fikk jeg ødelagt et par finsko som jeg hadde kjøpt i Spania. De ble ødelagt av skopuss kjøpt på Arkaden i Oslo. Jeg fikk medhold i klagen min, og fikk erstattet skoene.

Også var det en som kjørte på meg bakfra i 2007. Det ble bare noen småriper, men jeg fikk hele støtfangeren bak bytta ut. Det kosta den som kjørte på meg (eller hans forsikringsselskap) hele 8300 kr.

I 2007 tok jeg fly 4 ganger.

2007 var et godt år.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jeg ser at du har klagd mye og vunnet fram:) god følelse ikke sant?

Anonym sa...

anonyme marthe.