Søk i denne bloggen

søndag, april 06, 2008

Integrert, jeg?


Forrige helg var jeg på hyttetur på Beitostølen med noen kolleger. Kjempekoselig :) Vi har en fantastisk fin firmahytte der oppe, som også kan leies privat. Vel, hva gjorde jeg dagen før vi skulle til Beitostølen? Jo, tanken var opprinnelig at jeg skulle leie slalåmski og få prøvd nedover for en gangs skyld. Langrenn har jeg gått før (men ikke flere enn 4-5 ganger). Plutselig gikk det opp for meg at "nå må du ha egne ski". Så sånn ble det. Kjøpte meg mine første ski - Madshus ultrasonic - og fikk 40 % rabatt.

Ski uten ordentlige skiklær? Nei, jeg sier det som en kollega av meg: "det skal ikke stå på utstyret". Så i forgårs kjøpte jeg meg Bjørn Dæhlie-klær - også med 40 % avslag. Nå gleder jeg meg veldig til å stå på ski igjen om et par helger! Men en ting gjenstår før jeg skal på fjellet igjen: sånn dings på biltaket så jeg kan frakte ski!!

Det koster en del å bli ordentlig nordmann, men det er jo så sinnssykt gøy å gå på ski og da :)

Ingen kommentarer: