Søk i denne bloggen

mandag, september 08, 2008

Blir vi utsletta?

Dersom jordkloden skulle eksplodere på onsdag (eller i tida etter), slik som noen forskere hevder skal skje pga prosjektet med å gjenskape "Big Bang", så har jeg dette å si: Takk for meg. Det har vært en fryd å blogge. Skulle gjerne gjort det lenger, men tida strakk ikke til pga menneskets nysgjerrighet til å ville finne ut av mer enn det vi har godt av å vite.
Og om ikke vi blir utsletta i nærmeste framtid, har jeg ikke annet å si enn at Jeg er kjempeglad for at jeg får leve videre.

3 kommentarer:

Bobby Burner sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Bobby Burner sa...

Meget spennende!

mer på: http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/7543089.stm

og selvsagt på CERN sine sider: http://public.web.cern.ch/public/Welcome.html

Første utskyting om 2 dager, nemlig 10.09.2008 :-)

I beste fall blir paven og mange mullaer i millioner mosker blir arbeidsledige og fattige; og folk frigjøres fra opium og underkastelse.

Descartes sa...

Cogito, ergo sum.